Корзина

 

0 товарів
на суму грн.

 
 
Головна   Як оформити замовлення

Як оформити замовлення


Крок 1. Вибір деталі для покупки.

Кожна запчастина має свій унікальний артикул, який повністю розкриває її застосовність та виробника. Наприклад: артикул 074115561 - масляний фільтр для WV T4 виробник VAG (оригінал, що встановлюється на конвеєрі), а артикул W9504 це той самий фільтр тільки виробник фірма MANN. Якщо номер деталі вам невідомий, то визначити артикул ви можете самостійно через оригінальні каталоги, або за допомогою пошук деталей по номеру кузова.


Крок 2. Вибір прийнятного варіанту.

Артикул необхідної деталі вносимо у форму пошуку запчастин за кодом деталі. В результаті запиту ми отримуємо список можливих пропозицій, як за артикулом, так і аналогами інших виробників. Оптимальний для вас варіант за виробником та терміном поставки вносимо в кошик.


Крок 3. Оформлення та оплата замовлення.

Для замовлення, що знаходиться в кошику, вам необхідно пройти реєстрацію. Вам буде необхідно заповнити кілька полів, після чого Ви зможете здійснювати покупки у нашому магазині та відстежувати рух товару.

Оплату замовлення ви можете зробити у нас в офісі або переказом на розрахунковий рахунок. Роздрук бланка на оплату можливий через особистий кабінет зареєстрованого користувача.

Ваше замовлення потрапить у роботу після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок, якщо тільки при пошуку навпроти обраного товару немає вказівника пальця, який вказує, що замовлення товару можливе БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ клієнтом. У разі розрахунку безпосередньо в офісі це триватиме 2-3 хвилини. При оплаті рахунку через банківські відділення термін надходження грошей може зайняти від 5 хв до 1 - 3 днів залежно від банку, через який ви здійснили оплату. Для прискорення процедури зарахування коштів можна скинути копію платіжного доручення (квитанцію оплати) на e-mail.


Крок 4. Інформація про стан замовлення.

Весь шлях замовлення від оформлення до видачі відображається в особистому кабінеті. При надходженні замовленого товару на наш склад, Вам прийде e-mail повідомлення на електронну пошту. Налаштувати оповіщення Ви можете в особистому кабінеті. У разі затримки поставки або неможливості виконання Вашого замовлення (пошкодження, пересорт тощо) інформація на сайті оновиться, а також буде продубльована повідомленням на ваш e-mail.


Крок 5. Доставка та отримання товару.

При виконанні вашого замовлення товар можна забрати в офісі, або відправкою товару транспортною компанією по Україні. Відправлення товару здійснюється за рахунок одержувача і не входить у вартість деталі.

Детальна інформація про доставку товару знаходиться в разділі Доставка та оплата 

При виникненні додаткових запитань, на будь-якому з етапів менеджери Вам допоможуть, зв'яжіться зручним для Вас способом з розділу Контакти.

 
 
vienna